Nuo 2021 m. sausio 1 d. keičiasi pranešimų apie nelaimingus atsitikimus darbe teikimo tvarka
Valstybinė darbo inspekcija informuoja, kad nuo 2021 m. sausio 1 d. keičiasi pranešimų apie nelaimingus atsitikimus darbe teikimo tvarka.
Pranešimus apie lengvus nelaimingus atsitikimus darbe bei apie nelaimingus atsitikimus, įvykusius pakeliui į darbą ar iš darbo, darbdaviai turės pateikti tik VDI. Atskirai Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos (Sodros) skyriams nelaimingų atsitikimų darbe ir nelaimingų atsitikimų pakeliui į darbą ar iš darbo tyrimo dokumentų teikti nebereikės.
VDI teritoriniams skyriams turės būti pateikiami lengvų nelaimingų atsitikimų darbe N-1 formos ir nelaimingų atsitikimų pakeliui į darbą ar iš darbo N-2 formos aktai (originalai) kartu su patvirtintomis tyrimo dokumentų kopijomis. Šiuos aktus pildyti ir dokumentus pateikti galima elektroniniu būdu, prisijungus prie VDI Elektroninių paslaugų darbdaviams sistemos, pasirašant elektroniniu parašu.